♥Lollipop♥

Alla inlägg under december 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 11 december 2012 16:18

Sluta skicka komentarer till Erikas blogg om att hon är elak mot mig, för det är hon inte. Det är liksom över nu c:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 11 december 2012 14:45

Hheelloo c': Jag vill bara

påminna er om att om ni har rinmaru

kan ni bli vän med mig: NekoCrazey

8D

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 10 december 2012 18:19

Har åkt pulka med några awsome vänner :3

YEAH 8D sedan kom en kille med sina brorsa ;_;

de förstörde allt ;_; Hans brorsa har ngt fel,

pekar finger utan anledning och kastar ispärtor ;_;

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 9 december 2012 19:16

 

 

                 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 9 december 2012 14:50

                                           Shit, det är skola i morgon. Vi har gympa ._.

                                     Usch :'c The most hated day of the week. Fast julafton

                                        i år är på en måndag, men det gills inte säger vih (:

                                  Jag har gjort en kandi cuff i gult grönt och blått :3

                                      Meeow :3 Okej såhär såg min dag ut:

                               Vaknade typ kvart i nio , såg lite på julkalendern (:

                                  Gjorde 3 kandi singlar och en cuff :3 Åt frukost c:

                                KOlla på tv och sen skulle jag klä på mig och dra till brorsans match

                             de förlorade med 4,14 ugh. Stackare :P Det satt typ en värsta krepi

                               killen bakom mig och baah: Men azzå är dom typ tömda på kunskap

                                    elr? och ja, han sa massa krepi saker o..o Ok?

                                    När jag kom hem så åt jag och just nu sitter jag och skriver detta :>

                                Om ni har RinMaru, bli då vän med NekoCrazey. de är jag. typtyptyptyptyptyp

                                Good afternoon Everybodeyh 8D

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 9 december 2012 10:31

                                                dricker varm glögg. det är gott. Jag har tråkigt oxå :(

                                         vill chatta med någon på något på typ rinmaru elr msp -_-'

                                                  men ingen vill :o Komentera om du vill chatta med

                                                  
   mig på ngt, för jag har så tråkiigt. osv.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 9 december 2012 10:00

Om det är ngn som har rinmaru bli vän med: NekoCrazey det är jag c:

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards