♥Lollipop♥

Alla inlägg under december 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 15 december 2012 10:34

ASSÅ HÄÄJ C: DETTA ÄR ETT RANDOM INLÄGG P.G.A ATT JAG HAR JÄVLIGT TRÅKIGT XD OKEJ? HEJ CPAS CLOCK.OKEJOKEJ VAD SKA JAG SÄGA. JO, ATT JAG HATAR 2 STYCKEN SOM FÖRSTÖR OCH RUINERAR MITT LIVEH (: DET ÄR JU DAMPIGT TRÅKIGT. OCH JAG VET ATT MIN BLOGG INTE ÄR ROLIG ATT LÄSA FÖR ATT JAG GÖR SÅDANNA INLÄGG MEN NU ÄR DET SÅ. OK? YEHAYEAHYEAHYEAH 8D OKEJ VAD SKA JAG MER SÄGA? JO ATT JAG LÄNGTAR TILL JULLOVET OCH JULAFTON SÅ MYCKET ATT JAG NÄSTAN SPRICKER O.E MWÄHÄÄHÄHHÄÄH C:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 14 december 2012 19:55

Julheader? Right? Den passar väl bra :3 Jo,  det är 6 dagar kvar till jullovet. Jag räknar med helgen c: Och det är 9/10 dagar kvar till JULAFTON!!!! OMFG  Nejmen, längtar sjukt mycke :'3 Hela mitt skrivbord är fullt med godispåsar och grejjor. Kan typ int göra något åt det för jag e lat. Jag gör det i morgon. Men om jag inte årkar i morgon så får det bli på söndag, osvosv. UPDATE:Jag älskar alla mina vänner och ja, hela min klass. Ni är bäst :3 Jo det finns en azum blogg: IdaOchLeon.blogg.se Hon som har bloggen går i min klass och är rolig snäll och är häst tokig ♥

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 14 december 2012 16:54

  Jo det var såhär att jag glömde berätta att det var tomtekväll igår. Azzå nä jag köpte inte peruken. den va int så snygg.
Jag köpte: En strut med brända mandlar ( Fett gott) En hubba bubba rem, två godispåsar, och en polkagris strut.

   Okej hej då.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 14 december 2012 14:55

först kommer jag till skolan och allt inleds med ett hajjsan till friendsen c: Sedan står man väl antagligen och pratar men någon om något som har hänt irl och så. Sedan ringer klockan i alla går in och blablabla sen är skolan slut och avslutas med ett byeh 8) På rasterna går vi typ runt och skrattar åt saker och ja, haha jag får typ skrattanfall som sitter i resten av dagen. Ja, det var väl allt.  UPDATE: jag är världens sötaste. Ego? Ja, jag vet det ._.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 13 december 2012 20:02

Ugh, det bor en katt här och ägarna är typ aldrig hemma. Han fryser och skakar ,_, Han försökte slicka bort isen från sina tassar. Vi kan tyvärr inte ta in han för vi har oxå katt, men ohh herre gud.! Jag kan inte sluta tänkta på det. ägarna e cp störda. fuck them.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 13 december 2012 14:53

Jag började nästan gråta i morse när jag gick till skolan ;_; det var såå kallt! Särskilt åt ansiktet och öronen x( I dag ska jag på tomtekväll :'D Yeah! Fet nice! Nejmen aja herrå! Kanske bloggar ikväll :')

  // FreakyNeko

:'c

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 11 december 2012 20:30

Brorsan hade match..förlorade med 2-10 Ugh, stackare ._.

 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 11 december 2012 16:42

                                                  Usch, vill inte till skolan

                               Okej, i dag i skogen va jag med ngra tjejer och vi ba

                       sa ngt om: Rådjursbuberterten (stavning) Men lol .typ

                               att man får horn elr ngt 8D Ehe.. x) Och jag

                           typ fick snö i vantarna hela tiden xD Vi började babbla

                                på om ngt brott men avbitna öron o...o Okej, men

                               här är tildes blogg: TildeSahlen.blogg.se/tildesahlen/

                              Det var henne jag va med på rasten irl :'D Och en till tjej.

                                     Lunch idag i skolan: Lasagne, usch fyfan x(

                                     Det är Äcklish xD HAre braigt! C:

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards