♥Lollipop♥

Alla inlägg den 4 december 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 4 december 2012 18:05

                                              Jag ska julpyssla :D Ngt tips om vad jag kan göra?

                             Elr föresten, om ngn av er har ett kawaii pyssel tipsa gärna mig om det då! 8D


P.s det är snöstorm hos meeeejjjj 88DD

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 4 december 2012 15:20

                                              Hej, Ugh vilken dag azzå c': Rasten var supe' Vi hade

                                       pulkrace typ hela klassen var med O_O Det är ganska ovanligt

                                             att alla i klassen är med varandra på rasten D:

                                      Jag,Jageli jag Är så fucckeing tröött vi hade musik på

                              sista lektionen i skolan. VI FICK DANSA JULDANSER :D

                          men fyy helvete vd de var jobbiga Uhg sparka hit och dit upp 0och ner

                     =w= Byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeee
eee =w=

                                            

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards