♥Lollipop♥

Alla inlägg under februari 2013

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 28 februari 2013 16:03

Hiss ♥

De är otroligt snygga!

 


Diss! ;'o

Gillar dem värkligen INTE UEÄÄAAAHH

 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 28 februari 2013 15:26

            

Asså jag får inte till någon riktig header ;(

Jag tycker det är så svårt att få den perfekt ♥

Hjälp!?♥

  I Need some help! :)

Kan ni någon bra sida man kan fixa en header på?

Jag vet redan om pixlr och Pizap.

Vore väldigt tacksam! ♥

Ha en bra dag allesammans! ♥

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 februari 2013 12:07

Ja, ni borde faktiskt veta de för att jag skrev  det i ett annat inlägg c:


Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 februari 2013 11:41

                                           Svar på frågestunden! ♥


Frågor från: OnePiece:

1.måste man ha en blogg för att bli länkad?: Japp ;w; Hur ska man annars bli länkad hade du tänkt?

2. Har du fått något denna vecka?: Jaa, massor av kläder, älskar dem ♥

3.har du hål i öronen?: Japp c:

4. Är du höjdrädd?: Ja värkligen D:


Frågor från Neko-chan:

1.Är du envis?:ja, ganska.

2. Sminkar du dig?: Ja

3. Banan eller mango? Vet inte

4. Favoritdjur?: Katt,enhörning De flesta djuren iaf.

5. Har du varit på Närcon eller Uppcon?: Neej, Men jag skulle jätte gärna vilja göra det ngn gång c:

6. Vart bor du?: Hemma o.o

7.Vilken skola går du på?: Säger inte o.e

8.Vad heter du?: Säger inte ;_;


Frågor från:MarsiPanSkruven:

1. Silver/guld?: Silver tror jag O.e

2. gillar du grisar?: Jaow :')

3. Gillar du lolita?: Gillar: Kawaii Lolita; Gothic lolita och pink lolita ;)

4. Vad är kawaii?: Kawaii betyder söt, underbar attraktiv typ på japanska c:


Frågor från: Swag:

1. Namn på msp?: Spelar int msp längre :c

2. Vad heter du på rinmaru?: Jag heter NekoCrazey

3. Hur många barn vill du ha när du blir stor?: Två kanske o.-

4. Singel?: Ja

5. Vad heter du på instagram?: ForeverkawaiiLover

6. Favorit pony i mlp?: RainbowDash och PinkiePie ;')

7.Gillar du hello kitty?: Japp

8.Har du varit på Närcon?: Näe :c

9. Gillar du Naruto?: Yeeaahh ja såklart :D

10. Manga eller Anime?: Anime :)

11. favoritvocaloids?: Kaito, Hatsune Miku; Teto c'x

12.Gillar du DragonBall?: Ja, jag har en sån kalender c:

13. Favorit färg?: Pastel lila, pastel blå, pastel grön, pastel rosa, pastel gul, mintgrön =)

14. Tv eller dator?: Dator juh :D

15. Favorit årstid?: Alla, för våren då är det: Min födelsedag och påsk! Sommaren: Sola bada. Hösten: Haloween. Vinter: Julafton och nyår ;)

16. Gillar du hästar?: NEEEHH

17. Gillar du att rida?: NNNEEEEHH

18. Gillar du misslisibell?: Näeh

19. Vad gör dej arg?: Läxor?


Frågor från:Muppen från kik:

1.korv/mos?: INGEN!!

2.Vad hatar du?: Läxor osv.

3. Är du tjej elelr kille?: Tjej? Vad tor ni om mig egentligen? O.o

4. Hund eller katt?: Katt!!

5. Har du en one piece?:Nope


Hoppas ni blev nöjda med svaren! See ya later amigos ♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!♥♥♥♥♥♥♥

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 februari 2013 14:33

FRÅGESTUNDEN AVSLUTAS IKVÄLL SÅ FRÅGA PÅ NUE :D

KIK? ALLA E SÅ OSOCIALA!?

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 februari 2013 09:48

         

                                                                                                                                                                             

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 februari 2013 09:28

Hej, ni som vill fortsätta läsa min blogg måste läsa detta:

Jag kommer ikväll att byta bloggadress till: KawaiiBonBon.bloggplatsen.se

Skriver ni fula komentarer så blockerar jag era ip-adresser så ni inte kan

kolla på bloggen längre ._.

Ingen får gästblogga! Vill inte ge ut  mitt lösenord!


Ja, om ni vill få eran blogg länkad i mina länkar så kan ni bara skriva det i gen komentar :D


Jag tänkte att ha en frågestund igen c:

Ställ era frågor och frågestunden avslutas imorgon :D

ställ vilken fråga som hälst cx  


Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 februari 2013 09:10

DET GÅR INTE ATT FIXA IN HEADERN PÅ BLOGGEN :C Det går säkert om ett tag c: Jag testade igår men det gick inte då heller aja . cp. Pink fluffy, unicorns, danmcing on rainbows, lalalalala ♥

HAPINESSS, BUT I DONT KNOW WHY? My brain is full of pony :D

kik: Paipi001

Instagram: ForeverKawaiiLover

SEE U LATER NOOBS :D

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards