♥Lollipop♥

Alla inlägg under januari 2013

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 29 januari 2013 14:36

Hej. Hat varit sjuk inte bloggat och ja osv.
Skaker om mig:
Hatar köttbul lar
Hatar potatismos.haha aja
Nu vet ni det ?
Jålå vad tråkgt jag har ~

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 januari 2013 11:44

Hej jag har tråkigt YO/LO

C:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 25 januari 2013 14:20

Dagen var bra c: På idrotten lyssnade vi på skrillex c':

Sedan tittade vi på lilla aktuellt och Yohio var med ♥!

Ehh, ja. Nästan alla tyckte jag var konstig som gillade honom

och alla började mobba han :c FAKKU GUYS!

YEP

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 januari 2013 16:54

DETTA BLIR ETT CAPS LOCK INLÄGG. SNART SKA VI HÄLSA PÅ SKOLAN DÄR VI SKA BÖRJA I I HÖST ELLER VAD  MAN SÄGER. VI SKA HA HEMKUNSKAP DÄR OCH ÄTA MAT DÄR LOL. KANSKE HA BILD DÄR OXÅ. .__.

KUULIGT. VÄNNE. FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM: ForeverKawaiiLover SNÄLLA VAR LITE SOCIALA PÅ KIK ;_;

HETER Paipi001 DÄR O.e YEPYEP. HAR LITE TRÅKIGT BARA. SITTER HÄR OCH LÄNGTAR TILL SEXAN I MIN ENSAMNHET. OMFG! KOM NYSS PÅ ATT DET ÄR NOG I SEXAN MAN HAR SEXUALKUNSKAP? OMFG. NÄÄÄÄÄJJ! ;_; OHH GUD. BLÄ. USCH. HAHA.JO JUSTE. I DAG I SKOLAN PÅ BILDEN SÅ FICK MAN RITA FRITT PÅ SLUTET. OCH JA, JAG RITADE EN REGNBÅGE. NÄSTAN ALLA KOM OCH SATTE SIG VID MITT OCH MIN KOMPIS BORD ;_; OCH ALLA BA: MÅLAR DU EN REGNBÅGE? JA, SER DU INTE DE? JAG TYCKER DEN ÄR GANSKA TYDLIG.

OHH GUD ;_; EHM -.- AJA SKA FIKA LITE BALLERINA KAKOR NU. JA FORTFARANDE I MIN ENSAMHET OM INGEN

KIKAR MEJJ D: PLEASE KIK MEEEEEE! :'D

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 22 januari 2013 16:01

Såjjy för att jag inte har bloggat men vi har ganska mycket

läxor och det är fullt upp ;_;

Yep, UPDATE: KOM I HÅG ATT KOMENTERA OM DET ÄR NÅGOT

DU VILL ELELR VILL SÄGA SNÄLLISH C:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 20 januari 2013 17:54

Ohh gud måndag du ska veta hur mke jag ogillar dej ~ ?

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 20 januari 2013 12:26

Frågor från Lulllu:

ÄLSKAR DU MEJ? (SOM VÄN ASSÅ) xD

Svar: Ja, jag gillar dig väldigt mycket som vän :')

 Frågor från Kristina ddr:

Gillar du Kaito eller Hatsune Miku mest?

Svar: Svår fråga. Gillar båda lika mke c:

Vill du träffa mej irl?

Svar: Näe, jag känner ju inte ens dej :c

 Frågor från Talina Tei:

Hur kommer det sej att du gillar kaito så mycket?

svar: Jag vet inte, gillar honom bara. c:

När började du gilla kawaii, decora och fairy kei?

Svar: Jag tror det var i juli/augusti 2012.

Regnbågar eller moln?

Svar: Regnbågar såklart! =^.^=

Vilka bloggar läser du?

Svar: Nekomimichan.bloggplatsen.se och kokorochan.blogg.se


Måste gå nu svarar på resten sen c:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 januari 2013 19:03

Saker jag nt gillar:

NÄr någon är kaxig.

När någon kittlar en när man säger nej, jag är känslig så ibland känns det som om dom nyps. ;_;

Sånna som förolämpar mina idoler och intressen.

När ngn ljuger.

När någon säger ngt och sen kanske det inte blir så. ( asså när någon nt håller de den lovat)

jag hatar seröst: sepnat, potatismos, köttbullar och champinjoner .__________.

jag gillar inte hästar ( only unicrons)

jag hatar att städa, i bland äre kul när man hittar borttappade saker. c:


Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards