♥Lollipop♥

Alla inlägg under september 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 september 2012 10:14

Azzå jag får helt plötsligt 4 komentarer på typ samma minut menade frågor c: Men tacktack men Vill ha mer komentarer tack xD vad mke tackande de blev ehe ^^)

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 september 2012 10:03

                                 NU ÄR DET SÅ SÅ ATT JAG SKULLE VA MED EN KOMPIS C: hON E SCHYSST!

                                         MEN HENNES HELVETES JÄVLA KOMPIS SKULLE HELT PLÖTSLIGT

                                             VA MED OSS?! MEN VAD FAN SÄG DET TILL MIG DÅ!!

                                              -_- JAG VILL INTE VARA MED HENNE XC DÖ, JÄVLA KOMPIS

                                     HELVETE! GÅ OCH GÖR NGT MED DINA FUCKING STÖRDA VÄNNER!

                                         NI HAR JU I ALLA FALL NGT GEMENSAMT c: AJA MEN JAG TÄNKER

                                     INTE VAAH MED! HON FÅR VÄLJA MELLAN MIG OCH "KOMPIS HELVETET!"

                                     DÖ, DÖ ,DÖ, DÖ, DÖ, DÖ, DÖ DÖ, DÖ FÖR FAN! O.e HOPPAS DE INTE LÄSER

                                    DETTA MEN I ALLA FALL DDDDDDDDDDÖÖÖÖÖÖÖÖ HÖR DU DET! X( I HATE YOU VA

                                     MED DINA FUCKING STÖRDA VÄNNER SÅ BLIR ALLT BRA OCH JAG FÅR VA MED

                                       MED MIN BFF MEN NEJ HON SKA VARA MED "-_-

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 september 2012 09:50

Har tråkigt som vanligt. Msp Laggar bara mer och mer för varje dag o.e Men sånt e livet   Ska städa rummet lite ränsa xD Ska ha loppis har typ "40" filmer som ska säjlas uhu xC Aja nu äre jag som är bössen i husert uhuhuhuh hej då.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 29 september 2012 18:49

Ledsen all majj babies xD Har "INTE" haft tid med bloggen.Glömmer bort  den i bland. Ehe, ta inte illa upp menmen.

Som sagt det har varit hööstmarknad där jag bor o.e Köpte ett BAJSBAJSBAJS snyggt armband som det står detta på: Peace c: Ehe jag och min kompis har likadana kul va?? Nehe inte ett dugg.... 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 september 2012 09:55

Ursäkta att jag inte har bloggat men de är så att det har hänt en gerj..Jo en som heter filip nordenberg dog för två dagar sen han var 11 år och i går stog de massa bilar utanför hans hus.Jag vet inte säkert men vi var på badhuset men skolan och så dök han för djupt på ngt hände sen när han kom upp ur vattnet och gick upp så föll han bara i hop sen ringde de ambulansen han hade inget blod kvar i benet ;( Sen dog han på kvällen han var gätte snäll och alla gillade honom men nu är han död han hade en lilla syster som heter´emma nu har hans föreldrar bara henne kvar. Hon e 6 år

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 19 september 2012 18:31

Hi! Would you care if i just die? Noo you never doo.. Frågan kom från emo-hildizz men svaret från majj c;

Okej är kawaii♥ på msp De e najjsigt xD Jag och min polare firestar333 har änligen blivit vänner ^^) Häjj häjj lilla firestar333

Jag vet "Typ" allt om dig fire c: Aja , skola? BLÖ!!! HaHa just deja en liten tjej elr venne om hon är "big" elr liten men skitsamma Är så irriterande!!! Herrå xD    Jag vet att jag bloggar om dampigah saker men jag ska lägg ut bilder lovar 4 piece xD

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 september 2012 16:52

Jao, jag är kawaii på msp ;3 Har köpt ny hudfärg c: Najjsigt jag vet!   Nej jag vill inte va taskig men jag gillar smilen elr vad de heter baj baj men inte i brallan som ngn brukar säga xD

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 14 september 2012 15:01

Fyyy helvetee vad skönt med helg! c: Men har .:5:. jävla läxor Bajs Bajs Bajs

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards