♥Lollipop♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 31 augusti 2012 13:54

Hey vänner "<.< Ehe -_- Har inte bloggat utan bara varit inne och kolla if jag har fått komentarer   Aa men jag har int gjort ngt speciellt C: Har målat naglarna rosa med gula prickar på Miwiihihi :P Ska på bio ^^) "kul" AA!

Lite fuckta 0__0

Jag hatar seega j*vlar :X    HaHa nejmen gillar nt sega personer.

Jag har kooort stubin! Jag menar deet!

Ehh inge mer fuccka uan detta e bloggar jag läseer:

Tildesahlen.blogg.se/tildesahlen/

Vellistherose.blogg.se

teamriding.bloggplatsen.se och fel herrå!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 augusti 2012 19:25

Skola i morrn   LÄXOR Bajjs! Ehe sry Här kmt frågor och svar :)


Har du en kille?: Nepp sry

Är du kortare än 160 cm?: Aa

Gillar du msp?: Nej,jag "älskar" msp XD

Gillar du att få komentarer elr frågor?: Jaoo båda c:

Godis/glass?: Konstigt men glass  :X

Svär du?: ja,och nej

Siminkar du dig?: Ja,ibland ^^)

Äru en sömntuta?: jaa,skojjaru elr?

Är du töntig?: Ja,och nej.Det beror på vad det gäller :o

Har du lösnaglar?: Ja,men inte på mig just nu :p

Brukar du måla naglarna?: Jao :D

Vilken lvl är du på msp?: Lvl 5 :#

Vart bor du?: Sry men det har nt ni med att göra :S

Hur gammal är du?: Ja,du?

 Hoppani fick veta lite grann nue herrå ^^)

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 augusti 2012 14:18

Köpte hårspännen i går :o Sen sökte jag på google och hade värden F*cking tur två av hårspännena fanns där O.O Its magic ehe :X De rosa kmr från cerise eller vad de hette och de andra köpte jag på H&M tror jag >.> AA det gjorde jag haha ^^) Nej det var också ceris köpte en tröja på H&M "")        

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 augusti 2012 14:00

Hey! Jag kolla på justin i går på tvn. För er som nt vet vem han är så heter han Justin drew bieber ^^) Här kmr det ngra bilder Den första har jag gjort själv på pixlr.com ^^)      


Vistt är han snygg! ♥ehe,JB in my heart   

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 augusti 2012 09:35

     


ÅÅÅÅHHH äntligen funkaa det! Men här kmr bliderna med nya saker från msp vissa saker sucks!   Okej herrå!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 augusti 2012 09:33

Sry men det blev fel i det förra inlägget här kmr bilderna! Men om de nt gör de så får jag väl kolla upp det och fixa -.-

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 augusti 2012 09:28

Okejsom typ alla har sätt så har msp fått nya grejer tex diamonds husdjur som kan växa,aa och massa grejs C: Jag vill int ha mer! (blir förvirrad) Och man kan int få diamonds om man nt blir vip (dåliigt) Här kmr ngra blider   Okej ni fattar C: Vissa grejer e bra men de andra är STÖRANDE! Okej det var väl alt herrå!   

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 25 augusti 2012 15:58

 Pahahahhaha asgarva när jag såg en grej på msp!   En tjej hade gift säg men de hade glömt ringen! Nejmen det stog så i hennes pratbubbla C;

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards