♥Lollipop♥

Alla inlägg under december 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 31 december 2012 18:03

Personligt:

Ålder: 11 c:

roligatse personen på msp: Josiie, en riktig ängel ♥

Klädstil du gillar mest?: Kawaii, emo typ ,_,

tand färg: Vit/grön. Nejmen skojja vit typ.

 vem är du kär i?...oskar...

senaste:

Vem ringde dej senast?: Alicia c:

Smsade dej senast?: ehm vet inte..

gjorde du senast?: åt och smällde raketer med bästarna :')

peka du finger åt?: Lille brorsan xD

Skratta de du med senast?: Josiie cx

roligaste ordet du senast sa?: körvonen, till josiie

senaste stället du va på?: I lekparken. (smällde raketer)

personen du senast glodde på?: Mej själv, i spegeln

senaste gången det spöregnade?: NU :C PÅ nyår D:


Du aldrig kommer göra:


Åka cross

smälla ngn på käften ( har redan gjort)

gå ut på gatan naken

äta frysta ärtor eller champinjoner


Saker du vill göra:

Åka till Japan

Träffa Josiie irl

köpa en enhörning

dansa levan polkka dansen i lekparken



Av FreakyNeko -NekoFreaky - 31 december 2012 11:02

Happy New Year!   

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 december 2012 15:09

hej det här är jag! ! ;)

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 december 2012 13:00

Jag är trött. All snö har blivit slask och det är inte åzum. typ tvärtom.

I morgon är det nyår. yey. AFEÖHH JAG VILL INTE GÅ UT. JAG ÄR NOG FÖR TRÖTT

FÖRE. Öhh. ja. random tråkigt inlägg.  c: Ingen julkänsla kvar. Nyår är ingen stor grej för mej.

Typ wow nu blev de 2013. c: öeh. Snart äre dags för min kattkalender. ewe. längtar till

26 mars. Tha is mah Birthday c8 Fyller 12 år dåe. YEAH YEAH. super fakta aj nåw.

gådbäj C:

c:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 29 december 2012 18:51

AEHHÖHH C:

hej.Jag hoppas detta blir ett långt inlägg c:

ny desing, blev den fiinig? :'D Öhh.

Den blev blåig och svartig c:

HÄÄJ CAPS LÖCK C: HEHEHAHAH

JAG VET INTE VAD JAG SKA BLOGGA OM.

MIN DAG VAR GANSKA TRÅKIG SÅ DEN SKA VI INTE PRATA OM.

NI SOM LÄSER MIN BLOGG. VARFÖR ÄR DEN ROLIG ATT LÄSA?

SNÄLLA SKRIV KOMENTAR. OK. ANNARS BLI MAJJY LEDSEN.

Föresten så kan ni börja kalla mig majjy. hehe C:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 29 december 2012 11:47

Denna vecka i veckans blogg vann Tove: Tetot.bloggplatsen.se

Ett stort grattis till dej!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 28 december 2012 18:45

Ska äta mango, och andra gottigheter nue!

Bye c:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 28 december 2012 11:51

                                    urgh. Vet inte vad jag ska blogga om.

                       Nej jag vet helt enkelt inte. Mina senaste inlägg har varit

                          typ, helt lol.Sitter och skriver om hur Söt Kaito är. c:

                       ewe. ok. slutar. Jag har tråkigt ,______________,

                           Jag insåg just hur vig min datastol är. Missförstå inte de

                        där. xD Men den e dalldrig. Hehe dadlar. LOL okej.

                     jag är seriöst uttråkad ;w; Bjuder på en snygging:

                

                 Hehe, krepi smile ewe

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards