♥Lollipop♥

Alla inlägg under december 2012

c':

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 28 december 2012 11:25

Jag vill ha denna:

 


Haha, c: Jag har gosedjuret cx Vill ha en Kigurumi oxå. Haha vet inte

hur det stavas. Snart ska jag handla. 8D hehe,Jag ska nog göra en tårta?

Eller jag vet nt. Hejdå roar med med rinmaru. Yeye!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 december 2012 20:14

Azzå, hej. På vissa bloggar i slutet av inlägget

så brukar de skriva xoxo och sedan namnet. Men ursäkta,

betyder ens xoxo ngt? Hehe meeerp jag har tråkiigt. ,________,

Kaito my darlin, ohh herregud. Kaito mewe :'3 Nejmen seröst,

Han är för söt. :'3 NomNom käkar upp dej gulleteh xD

Jag vet att han typ e tecknat, men man kan väl gilla tecknade

saker i alla fall.Ohh gud, kan nt sluta kolla in homom x'♥

Fångas av hans blick! LOL haha xD Nejmen han är seriöst

tha cuutest ewe.

   

Hej

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 december 2012 09:42

Hej!

Jag tror jag ska städa mitt rum.

Eller nä, jag årkar inte  

Som sagt fortfarande sjuk. Jag har en aesome sööt

ganska söt ring med en stor rosa rosett. c:

Den är bara för sööt. När jag fyller år, vilket jag gör om typ

tre månader. Då kannske jag får beställa ngt från

kawaiidesign.   YAY! Hoppas! MenMen.

Eller jag ska nog städa mitt rum. Hehe.

Väntar på att mamma ska gå och handla.Hon ska köpa halstabletter.

Behöver nu...!


KramKram//Mspidaxd -♥-

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 december 2012 14:27

Gul=Gör fler inlägg

röd=jag älskar dig

rosa= Jag vill vara din vän

vit=Hej

svart=Underbar

Blå= Kawaii desu

Brun= Godisråtta

Grå= följer din blogg


Vilken fär ger just du mig?


KramKram// MspIdaXd -♥-

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 december 2012 13:36

Hej!

Här där jag bor finns det ingen som jag. Ingen alls.

Ingen manga och anime älskare. Ingen kawaii och lolita fashion älskare.

Känner mig helt ensam om de.. Men, jag känner mig ensam.

Jag vet att det finns fler som har samma intresse som jag. Men våga visa er
.  Jag vill dit där det finns sånna som jag. Nästan ingen i min klass har ens

hört talas om vocaloids. Det är mina intressen. Det finns sådanna unika människor

här med de e typ 1264732462384 år äldre än mig. Snälla, hitta en sån vän.

Jag har tre underbara bästa vänner. Men de har andra intressen. Tex:

Hundar och ridning. Men aja.

Här är ännu en påminnelse om veckans blogg!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 december 2012 12:45

Hej svejs!♥

Hehe, oj! Jag insåg nyss att klockan är redan tio i ett!

Aja, min morgon hitlls har varit ok.

Jag har gjort en helt underbar ganska stor rosett ring  

Men jag är fortfarande förkyld och hostar lite.

Ucsh, jag vill värkligen inte vara det. Inte kul alls.

  Jag hoppas att någon i alla fall vill vara med i

veckans blogg. "Alla" kan komentera spelar ingen roll vem det är.

Den som vinner, alltså priset är att jag kommer ta upp er på

bloggen och jag kommer göra reklam för eran blogg på

olika sajter. Ohh, jag hoppas värkligen att någon anmäler sig!  


KramKram// MspIdaXd -♥-

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 december 2012 10:25

Lite bloggar jag brukar kolla!:

Kokorochan.blogg.se

Nekomimichan.bloggplatsen.se

Soraya-chan.bloggplatsen.se

Amiee.blogg.se

foki.se

 Mer kommer jag int på än så länge!

Hej då!

Nu ska jag checka in kawaii designs sida!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 december 2012 10:23

Det var ingen som komenterade igår!

Aja jag förlänger veckans blogg till på fredag.

Komentera gärna!

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards