♥Lollipop♥

Alla inlägg den 5 december 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 5 december 2012 20:21

SERIÖST?

JAG LOGGA IN PÅ MSP OCH FÅR TYP 5 KOEMTARER ATT JAG

HAR VARIT TASKIG MOT ****** MEN SNÄLLA, SLUTA ANKLAGA MIG

NI BEHÖVER INTE LÄGGA ER I! JAG HAR INTE ENS GJORT NGT MOT DEN

PERSONEN! x( HERREGUD, FOLK RESPEKTERAR INTE MIG PÅ MSP D:

FUUUCCCKK ;'c AJA JAG E IAF INTE INNE SÅ OFTA MEDN ÄNDÅ.

VAD TÄNKER FOLK MED? RÖVEN ELR? VORE SMARTARE MED

HJÄRNAN xD WHEIOO XD VI HAR MATTE PROV OCH RELIGIONS PROV

I MÖRRN =____= SÅ FUCKING SHIT MED MATTE. MEN SKALA TYP 1:2?

VAD MENAR DE? DET ÄR TYP DET ÄNDA JAG HAR SVÅRT MED I MATTEN

JUST NU MEN..

 

TÄNKTE LÅNA NARUTO PÅ BIBBLAN MEN NR 15 FANNS NT D:

GO, KVÄLL //LOL

Hej

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 5 december 2012 19:00

Jätte mke snö everywhere :o

kul iaf :) Jag ska nog julpyssla lite tror jag..?

Aja jag har inte fått ngra tips ännu på vad jag kan pyssla

men om du har något tipsa säg till mig i då i komentar elr fråga ;'D

 

P.s jag älskar komentarer och frågor men jag får aldrig några D:  

Om du går i min klass koemtera gärna c:


Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards