♥Lollipop♥

Alla inlägg den 24 december 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 24 december 2012 19:17

Har du fräknar?. Nojj c8

älskar du tyskland?. O.x Nej

är du vegitarian?: NEJ c8 Jag klarar mig inte utan kött :d

vad gör du just nu?: Äter stor seg godis napp c8

har du ett stökigt rum?: Azzå brukar ha, men inte just nue c:

shoppa eller softa?: shöpping ewe

vad fick du mest av i julklapp?: tonvis med choklad och godis men saker oxå ewe

är du helst singel?: ehm, ja.

ute/inne?: Inne, fast ute då och då

säg tre saker du älskar: Japan, min familj  (min katt oxå) och bästa vännerna :'3

stan/landet?: landet ewe

Bästa pizzerian?: Jag går int till så många med hitills är Rapido bästiee e_e

Simpson/ family guy?: Simpson ,_,

rinmaru/stardoll?: ehh lätt, rinmaru!

godisråtta?: yes c:


Hejdå fortsätter kanske seeen c:


Av FreakyNeko -NekoFreaky - 24 december 2012 17:43

AZZÅ OMG! JAG FICK EN SURFPLATTA! EN LITEN, DET VILLE JAG ATT DEN SKULLE VARA FÖR DE E LÄTTARE ATT TA MED SEJ! CX Jag vet att jag nt har ngn header men alla klagar ju och säger att jag härmar x.x Aja ska fixa en D:

c:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 24 december 2012 08:16

jag ska fortsätta med fråge svar grejen jag hade igår:


favorit färg?: Ehh, rosa tror jag c:

Vad önskar du dig i julklapp?: Surfplatta :3

Om du måste välja Britney Spears eller Justin Timberlake?: Öhh, ingen xD

Levande eller plast gran till julen?: Levande C:

hello kitty/ mlp?: Hello kitty u.u

lax/abbore?: Kan inte välja D:

sova/eller vara vaken?: sova :'3

kawaii/decora?: Kawaii cx

har du ätit kinamat?: Ömh nej.

samlar du på sudd?: Jaa o.o

hur många littles pet shop har du?: 8 st, en av de är enorm större än min hand.

det är en sån man ska måla på. har en bur och lps smycken oxå :'3

hur länge sen var det du spydde?: Urg typ 6 månader sen OxO

Hur känns det att kamma ditt hår?: Förjävligt xd

favorit land?: Japanese, nejmen japan :')

Har du mest

kandi cuffs eller singlar?: Singlar x.x

hur känner du dig nu?: Glad, de e ju julafton cx

hur många bloggar har du komenterat i denna morgon?: 1 -_-

säg en bra blogg: Nekomimichan.bloggplatse.se och kokorochan.blogg.se

längtar du till 6:an?: Azzå nä, lite kanske :d

använder du lösnaglar?: Jao x.x

hund/katt?: I LOVE CATS! OK?

blogg.se/bloggplatsen?: Bloggplatsen, hade blogg.se förut

rita/måla?: rita ewe

snö/slask?: Snöö (Q.Q)

  ?: O:O den fösta!


Okej hej då!



Av FreakyNeko -NekoFreaky - 24 december 2012 08:05

God Jul!

Hemma hos mig öppnar man paketen efter kalle-anka

som börjar kl:15.00 och slutar 16.00

aja hej då!

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards