♥Lollipop♥

Alla inlägg under mars 2013

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 31 mars 2013 09:16

Ska jag ha en frågestund eller? o.o kommentera vad ni tycker c:

Yes. Just det jag fyllde ju år för fyra fem dagar sen Cx Och jag har av

nån anledning inte sagt nåt i bloggen ._. Aja men det jag fick iaf :D :

1. Hörlurar/headset

2. Sockor (as snygga)

3. Nattlinne med nallar xD

4.lite pengar

5. Påskägg ( av min bff)

6. Maskara ( av bff)

7.Klistermärken

8.tattoeringspennor xD ( JAG VÄNNE HURE STAVAS)

9. fick massa smink av mamma C:


Yeh, Men kom i håg att kommentera om frågestunden c: För jag venne om jag ska

ha en eller inte cx

YOLO NI FÅR URSÄKTA MEN JAG HAR AHDHJRFHDF TRÅKIGT

BLOGGEN HAR JAG SOM ETT AVREAGERINGS STÄLLE HAHA XD VAFAN

MEN SAYONARA

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 mars 2013 21:28

Ni borde följa mig på instagram för man kan säga att jag är väldigt aktiv där ;)

Och ja, det beror på vem det är osv så kanske jag följer tillbaka :)

Jag heter ForeverKawaiiLover på insta Cx

Okeh, just nu partajar jag med Seremedy..( vi mobbar Robin Stjernberg ni vet lixom) Haha xD Nerå..

Jag har inget emot robin lixoom, men jag är VÄRKLIGEN INTE hans fan..C:

Haha, gud, alltså jag skriver värkligen en massa random inlägg xD

Men jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik och..ja..inte så mycket mer Cx

I'ts all beacuse of youuuuu.....if the sky will falls i surivavel all ( Haha min stavning suger xD)

Cupkake party nu :) Under min säng. :) HAHHAHAHAHAHAHAHA vafan

Jag skriver av mig all denna skit och ni får lida av mitt babbel D:

meeeeeeep. wtf. KawaiiBonBon goes crazy c: yeh. HAHAAH värsta muppade reklamen poppade upp:

* " Du kommer gå ner 1 kilo i vikt varje dag av detta gammla knasiga tips " * HaHa vafan vem tror påre..

Jävla nolifers C: Jag borde stoppa upp en cupcake i truten c: Ja, asså jag blir ju i alla fall tyst då lixom :D

(mooning) Wtf varför skrev jag dedär? Aja det får stå kvar haha XD MEN VAFAN! KAN ALLA SLUTA SPAMMA
SÅNNADÄR GÅ NER I VIKT REKLMAER INGEN AV DE FUNKAR JU ÄNDÅ SÅ INTE.. :)




Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 mars 2013 19:29

På ask.fm heter jag Kawaiibonbon

Ni kan söka på http://ask.fm/kawaiibonbon

Snälla ställ en massa frågor. ( blir ju glad lixom)

xD Herrå!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 mars 2013 16:35

Ja, jag har bowlat idag c: Det var kul jaow fast jag tror jag förlorade, kollade

typ inte vem som vann xD Haha jao, men nu har jag tråkigt D:

Så gör väl än såndär tidsfördriv grej för det var längesen typ..xD


1. Skrillex/ One direction?: SKRILLEXX Cx

2. Rosa / blå?: "-.-

3. Spelar du minecraft?:, nä inte just nu för de e cp och ladda ner igen -.-

4. Rosor eller tulpaner?: VÄNNE ._.

5. Är du singel, vill du vara det?: JA, JA, jag vill vara singel.. C:

6. Är du ett misslisibell fan?: Näe, men jag har inget emot henne lixom cx

7. Är du beroende av nåt?:  VÄNNE..o.o

8. Har du fått en kommentar idag?: Japp xD

9. Är du glad?: yeah :)

10. " Frågan är på semester"

11. Vad tycker du om frågor som åker på semester?: Fyy på er c:

12. naruto eller mew mew?: Naruto ;'* Cx

13. Din första anime?: POKEMON CX

14. Gillar du fortfarande pokemon?: Jepp c:

15. Vad tycker du om sugar sugar rune?: ^w^ Kärlek vid första ögonkastet lixom xD

16. Spelar du msp?: NÄÄJJ

17. Gillar du gaara?: Lite kanske? Men han e Toves c: ( Tetot.bloggplatsen.se)

18. Vad är Kaito?: En bäjbe :D

19. Är gult fint?: Ja..:)

20. Vilken fråga är detta?: Nr 20 ;)

21. Mlp eller hello kitty?: MLP cx

22. Favorit färg?: Rosa, blå och mintgrön >w<

23. Är du taggad?: Ja c:

24. Varför är du taggad?: Fr vi ska få en ny tjej i klassen, och jag har blivit vän med henne c: :)

25. Säg ett ord ed tre bokstäver?: BRO :'D

26. Favorit slags musik?: Visual kei, visual rock, venne vad den heter men det är typ elektronisk musik, skrillex, swedish house mafia typ Cx

27.Vet du vad sonny moore heter i mellan namn?: Ja, John tror jag, men varför bryr ni er om deee? o.o

28. Har du ätit sushi?: Nä, men skulle vilja testa c:

29. Narusaku?: JAO CX

30. Har du många vänner?. Jepp c:

31: Har du en kigurumi?: Nej men jag ska hitta eett bra ställe att köpa en på c:

32. Favorit djur?: Katt, enhörning, koala och panda cx

33. vad tycker du om mig?: Och du är? xD

34. Vad gör du nu?: Kollar vem som la ut en ny video på videofyme c:

35. har du kik?: Jää

36. Är du otaku?: Såklart.. unicorn bäjbe ^^


SLUT

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 mars 2013 12:07

Var med i lias giveaway på videofyme ;) där heter hon Lia

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 mars 2013 16:28

Vi kommer fan få skämmas ihjäl på eurovision song contest..-_- ( sorry för felstavning :)

Yohio skulle ju vinna c: Fuck robin..='(

Aja.D: Snart är det påsklov c:

Och det är bra lixom :)

Men Hej då! Nu ska jag partaja med Seremedy! ♥

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 25 mars 2013 10:41

...

Jag är sjuk och det är piss :)

Jag hoppas jag kan gå till skolan på torsdag för då ska vi pyssla osv cx

Men ehh, ja, jag måste krya på mej ._.

 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 24 mars 2013 13:52

Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har varit sjuk osv ,_, inte det roligaste precis.

VEM

Vem är i rummet med dig nu?- Ingen

vem tröstade du senast?- kommer inte ihåg c:

vem är du kär i?: Ohh, det skulle ni allt vilja veta x'*


VAD

Vad gör du just nu?- Lyssnar på musik ^^

emo/decora?- Emo

Naruto/sakura?- NAHH ;_; Går inte..

Vad tycker du om fjortisar?- HAHA Ni är seriöst nördar.. Känner iaf ingen sån xD

msp/stardoll?- Msp

afrika/norge?- ingen


FAVORIT

Favorit färger?- Blå, mintgrön och rosa c:

favorit mat?- Tacos ;p



Jaja jag kommer inte på mer baj baj! ;) ♥

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards