♥Lollipop♥

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 3 mars 2013 11:15

alltså jag har grymt tråkigt och vet inte vad jag ska göra :c

Vad heter ni på instagram? Komentera gärna  detta inlägg och berätta vad ni heter

där om n har det alltså c: Jag heter foreverkawaiilover där weho ;_; I have boring :'(

mwoh

Lolzz, assååå mupp tråkigt jag har kik me! Paip001

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 3 mars 2013 09:07

Senaste:

Senaste animen du såg: Sugar Sugar Rune och Naruto

ringde dig senast: Mamma tror jag..o.o

kramade du senast: Min katt c:

din senaste manga bok: Kamikazekaito jeanne cx

senaste vännen du träffa: Min bff tror jag :D

senaste smset: Hmm, min bff tror jag o.o (på kik)

senaste som slog dig: Ingen o.e

vad köpte du senast: kamikazekaito jeanne boken cx


Fvoriter

Favortit anime?: Sugar sugar rune, naruto osv c:

Favorit färg?: Pastel lila, pastel blå, mintgrön o3o

favorit maträtt?: Vet inte x.x

favorit djur?: Katt, enhörning z_z

Favoritartist?: Yohio, Seike,


vem:

Vem är du kär i?: OHOHO, det skulle ni allt vilja veta va? xD

vem kysste du senast?: Katten **)

vem ringde du senast?: Mamma eller min bff c:

Vem hatar du?:Personen jag har o.o


saker du gör ofta:

Ritar

handlar

är i skolan -.-

sitter vid datan, surfplattan

kollar på tv

gosar med katten


piercingar:

Har du piercat naveln?: (stavning) Neeh ._.

har du piercat näsan?: Neh

har du piercat öronen?: Jah, hål i öronen  x)


Har du

Hardu facebook?: Nope

Har du msn?: Nope

Har du stradoll?: Nope hade förut

Har du rinmaru?: Jao

har du msp?: Ja, men jag spelar inte det längre u.u

har du åkt långfärds buss?: Jepp

har du åkt färja?: Jepp

Har du åkt bil?: Ja? -.-


Det här vart en kort grej men jag ska nog göra ngt annat nu bye o.e

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards