♥Lollipop♥

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 1 mars 2013 18:59

Alltså jag måste få skriva av mig lite nu ;)

Jag skaffade ju en till blogg som jag sa :)

Och den heter: MissDollie.bloggplatsen.se

Checka in den vettja c: Den handlar mest om kläder

och smink, men jag har ju inte slutat att gillar fairy kei,manga

osv. Tyckte bara att det skulle vara lite roligt att ha en sån blogg bara.

Men ajg tror nog att jag kommer vara mest aktuell på denna bloggen.

Följ mig på instagram: Foreverkawaiilover

Kika mig: Paipi001

Gör gärna länk byten c:

Någon som har videofyme? Säg till mig då ;D

Japp, aja byee -♥-

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 1 mars 2013 14:19

Jo, det är så att jag ska skaffa en till  blogg :)

Detta är typ min kawaiiblogg eller vad man ska säga c:

Men min andra (nya) Blogg kommer handla om kläder och mitt liv osv ;)

När bloggen är klar kommer den att stå i länkarna och jag kommer att säga vad den

heter i ett inlägg! Men bara så ni vet så kommer jag INTE sluta blogga på denna blogg ;)

Utan jag kommer att fortsätta blogga på denna som vanligt men jag skaffar bara en till :)

Japp, idag har det inte hänt något speciellt, jag har kommit hem från mn kompis ;)

(jag sov hos henne) Det var väldigt kuligt ;3 HaHa. Ja, jag har inte så mycket att säga osv.

Om ni vill ha eran blogg länkad så är det bara att säga till lixom :D Länkar alla som vill x)

Chill Chill, //KawaiiBonBon! ♥♥♥

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards