♥Lollipop♥

Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

Följ mig på instagram! ;)

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 mars 2013 21:28

Ni borde följa mig på instagram för man kan säga att jag är väldigt aktiv där ;)

Och ja, det beror på vem det är osv så kanske jag följer tillbaka :)

Jag heter ForeverKawaiiLover på insta Cx

Okeh, just nu partajar jag med Seremedy..( vi mobbar Robin Stjernberg ni vet lixom) Haha xD Nerå..

Jag har inget emot robin lixoom, men jag är VÄRKLIGEN INTE hans fan..C:

Haha, gud, alltså jag skriver värkligen en massa random inlägg xD

Men jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik och..ja..inte så mycket mer Cx

I'ts all beacuse of youuuuu.....if the sky will falls i surivavel all ( Haha min stavning suger xD)

Cupkake party nu :) Under min säng. :) HAHHAHAHAHAHAHAHA vafan

Jag skriver av mig all denna skit och ni får lida av mitt babbel D:

meeeeeeep. wtf. KawaiiBonBon goes crazy c: yeh. HAHAAH värsta muppade reklamen poppade upp:

* " Du kommer gå ner 1 kilo i vikt varje dag av detta gammla knasiga tips " * HaHa vafan vem tror påre..

Jävla nolifers C: Jag borde stoppa upp en cupcake i truten c: Ja, asså jag blir ju i alla fall tyst då lixom :D

(mooning) Wtf varför skrev jag dedär? Aja det får stå kvar haha XD MEN VAFAN! KAN ALLA SLUTA SPAMMA
SÅNNADÄR GÅ NER I VIKT REKLMAER INGEN AV DE FUNKAR JU ÄNDÅ SÅ INTE.. :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 maj 2013 20:53

JAAPP, KANSKE BLOGGAR NÅN GÅNG, VET ICKE

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 maj 2013 22:23

Okej robins låt är väl ändå rätt bra.. men han ör ingen som jag gillar så speciellt mycket...

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 14 maj 2013 19:13

Wtf!? mwoha jag har tråkigt ;_; Har ni hört att sjukt många har börjat äta insekter..:O Typ, afrika o.o vem vet kanske i sverige oxå :o NEJ FYFAN ;_; JAG KOMEMR SKÄMMAS IHJÄL .. NÄR EUROVISION SONG CONTEST BÖRJAR ,_, AJ DÅNT LAJK RÅBIN STJURN...

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 8 maj 2013 17:40

Det är jätte umg super hottie varmt ute, men jag fryser. okej igår och dan innan var det azum grymt varmt. jag drack ngt 24/7 HAHAaha ignore me please, i'm so stuped D: Fråga nåt på ask.fm! ask.fm/kawaiibonbon jepp, foreverkawaiilover he...

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards