♥Lollipop♥

Direktlänk till inlägg 30 mars 2013

Har Bowlat idag c:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 mars 2013 16:35

Ja, jag har bowlat idag c: Det var kul jaow fast jag tror jag förlorade, kollade

typ inte vem som vann xD Haha jao, men nu har jag tråkigt D:

Så gör väl än såndär tidsfördriv grej för det var längesen typ..xD


1. Skrillex/ One direction?: SKRILLEXX Cx

2. Rosa / blå?: "-.-

3. Spelar du minecraft?:, nä inte just nu för de e cp och ladda ner igen -.-

4. Rosor eller tulpaner?: VÄNNE ._.

5. Är du singel, vill du vara det?: JA, JA, jag vill vara singel.. C:

6. Är du ett misslisibell fan?: Näe, men jag har inget emot henne lixom cx

7. Är du beroende av nåt?:  VÄNNE..o.o

8. Har du fått en kommentar idag?: Japp xD

9. Är du glad?: yeah :)

10. " Frågan är på semester"

11. Vad tycker du om frågor som åker på semester?: Fyy på er c:

12. naruto eller mew mew?: Naruto ;'* Cx

13. Din första anime?: POKEMON CX

14. Gillar du fortfarande pokemon?: Jepp c:

15. Vad tycker du om sugar sugar rune?: ^w^ Kärlek vid första ögonkastet lixom xD

16. Spelar du msp?: NÄÄJJ

17. Gillar du gaara?: Lite kanske? Men han e Toves c: ( Tetot.bloggplatsen.se)

18. Vad är Kaito?: En bäjbe :D

19. Är gult fint?: Ja..:)

20. Vilken fråga är detta?: Nr 20 ;)

21. Mlp eller hello kitty?: MLP cx

22. Favorit färg?: Rosa, blå och mintgrön >w<

23. Är du taggad?: Ja c:

24. Varför är du taggad?: Fr vi ska få en ny tjej i klassen, och jag har blivit vän med henne c: :)

25. Säg ett ord ed tre bokstäver?: BRO :'D

26. Favorit slags musik?: Visual kei, visual rock, venne vad den heter men det är typ elektronisk musik, skrillex, swedish house mafia typ Cx

27.Vet du vad sonny moore heter i mellan namn?: Ja, John tror jag, men varför bryr ni er om deee? o.o

28. Har du ätit sushi?: Nä, men skulle vilja testa c:

29. Narusaku?: JAO CX

30. Har du många vänner?. Jepp c:

31: Har du en kigurumi?: Nej men jag ska hitta eett bra ställe att köpa en på c:

32. Favorit djur?: Katt, enhörning, koala och panda cx

33. vad tycker du om mig?: Och du är? xD

34. Vad gör du nu?: Kollar vem som la ut en ny video på videofyme c:

35. har du kik?: Jää

36. Är du otaku?: Såklart.. unicorn bäjbe ^^


SLUT

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 maj 2013 20:53

JAAPP, KANSKE BLOGGAR NÅN GÅNG, VET ICKE

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 maj 2013 22:23

Okej robins låt är väl ändå rätt bra.. men han ör ingen som jag gillar så speciellt mycket...

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 14 maj 2013 19:13

Wtf!? mwoha jag har tråkigt ;_; Har ni hört att sjukt många har börjat äta insekter..:O Typ, afrika o.o vem vet kanske i sverige oxå :o NEJ FYFAN ;_; JAG KOMEMR SKÄMMAS IHJÄL .. NÄR EUROVISION SONG CONTEST BÖRJAR ,_, AJ DÅNT LAJK RÅBIN STJURN...

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 8 maj 2013 17:40

Det är jätte umg super hottie varmt ute, men jag fryser. okej igår och dan innan var det azum grymt varmt. jag drack ngt 24/7 HAHAaha ignore me please, i'm so stuped D: Fråga nåt på ask.fm! ask.fm/kawaiibonbon jepp, foreverkawaiilover he...

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards