♥Lollipop♥

Alla inlägg den 8 december 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 8 december 2012 17:41

                                              min brorsa har en match i morgon och en på tisdag (:

                                     Hjälpte honom att träna lite idag (: Tappade ett kandi armband i snön, när jag

                                                  
    skulle lyfta upp det så splash, halkade jag ner i den fluffiga snöhögen (:

                                         Nejmen, den var stenhård 8D Jag har geggeat med lera 8D Gjorde några färg-

                                  glada bollar :D Och ngn annan sak oxå ;'D Nu ska jag gotta mig med

                                 chips framför en musse pigg film 8D YEAH! Nejmen, ska kolla på musse pigg **) LOL

                                     Okej, men awa vann i alla fall Xfactor (stavning). Många gillar isak men inte jag :(

                                Usch fyfan  c:   JO, juste, jag skulle göra trolldeg elr såkallad saltdeg men det

                               fanns inget salt kvar typ. Jag tog det sista som fanns på botten och det blev värsta odegiga

                              smörjan ;_;  Okej hejdå ;_;


Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards