♥Lollipop♥

Alla inlägg den 23 december 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 december 2012 13:57

Jag har en happy sammy väska :3

Funderar på att köpa en sån tröja oxå :')

Fråge och svarstund!

1. Gillar du hello kitty?: Ja, snarare älskar :3

2.. Har du en hello kitty affisch?: Japp, två st

3. Gillar du pärlor?: JAA 8D

4. Mörkrädd?: Ganska c:

5. Favorit pizza?: Kebeb pizza special :p

6. Kebab/ kina mat?:Kebab, med massa såååås xD

7. Är du galeen?: Det kan du ge dig på cx

8. Julen eller påsken?: JULEEEN :D

9. Hund katt?: Katt :'3

10.Favorit julmust?: Nygårda c:


Okej Men HejDå!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 december 2012 13:34

1. Ni kan inte ändra på något hos mej

2. jag är den jag är

3. sluta läs min blogg när ni inte vill att jag ska läsa eran

4. Jag gör exakt som jag vill


Nu får ni göra som ni vill.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 december 2012 11:39

Jag vill gå till badhuset i morrn. Men jag mår illa och är förkyld ,_,

Mamma tycker inte att jag ska göra det, det kan bli värre elr ngt .______.

Farmor kanske kommer i mörrn elr i dag :')

Hon älskar hästar, hon gav mig en hästfilt och ngt mer förra

året i julklapp. Många tjejer i min klass är hästberoende,

men inte jag NONONONO jag har en favorit häst som heter Pappy

men jag gillar inte ridning .____.

Min farmor har haft 3 hästar och mina kusiner har 2.

De enda man hör av hästjejerna är: Nä, jag ska till stallet. OHO jag ska rida den hästen i morgon!

xD Haha :'D Men jag är oxå sån när det gäller andra grejer, manga c: Lite grann i alla fall.

Ett av mina paket är lika stort som en banankartong!!

Hmm..men det kan ju vara fler saker i ett stort paket.


   


To Lazy can't move xD

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 december 2012 09:02

I morgon är det julafton.

Men jag har jätte ont i halsen urg

hejsdå ,_,

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards