♥Lollipop♥

Alla inlägg under december 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 december 2012 13:34

1. Ni kan inte ändra på något hos mej

2. jag är den jag är

3. sluta läs min blogg när ni inte vill att jag ska läsa eran

4. Jag gör exakt som jag vill


Nu får ni göra som ni vill.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 december 2012 11:39

Jag vill gå till badhuset i morrn. Men jag mår illa och är förkyld ,_,

Mamma tycker inte att jag ska göra det, det kan bli värre elr ngt .______.

Farmor kanske kommer i mörrn elr i dag :')

Hon älskar hästar, hon gav mig en hästfilt och ngt mer förra

året i julklapp. Många tjejer i min klass är hästberoende,

men inte jag NONONONO jag har en favorit häst som heter Pappy

men jag gillar inte ridning .____.

Min farmor har haft 3 hästar och mina kusiner har 2.

De enda man hör av hästjejerna är: Nä, jag ska till stallet. OHO jag ska rida den hästen i morgon!

xD Haha :'D Men jag är oxå sån när det gäller andra grejer, manga c: Lite grann i alla fall.

Ett av mina paket är lika stort som en banankartong!!

Hmm..men det kan ju vara fler saker i ett stort paket.


   


To Lazy can't move xD

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 december 2012 09:02

I morgon är det julafton.

Men jag har jätte ont i halsen urg

hejsdå ,_,

,_,

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 22 december 2012 21:34

Urg, kunde inte jesus ha födds lite tidigaree ._. AHHAHAHAHAHH

8D Min katt satt på en av paketen så pappret sparack men mamma tejpade

ihop det. JAG FICK INTE TITTA PÅ, I FALL ATT JAG KULLE SE VAD DDET ÄR I D:

DAFQ DAFQ :'D HEHE JAG TITTAR PÅ NGN RANDOM JULFILM ELR VAD DE E

PÅ SVT2 HAHAHAHAHHA xD NÖRDAR RINMARU OSHARE KEI NUE CX

BAJJSAN!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 22 december 2012 18:44

Kom igen, man borde väl få öppna paketen som bara

ligger där under granan och väntar ;_; DAFQ SNÄLLA D:<

Jag årkar fan int vänta tills på måndag :c Azzå vi öppnar paketen efter

kalle anka och de, så ja. Det kommer ta en förbaskat tag. Jag kanske

ska julbada på badhuset med maah friend på lördag :') Men jag vet inte om

jag kan ;_; Farmor kanske kommer dåe c: Men vi får väl se cx

Nu ska jag spela rinmaru oshare kei. Där heter jag NekoCrazey.

x33

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 22 december 2012 09:36

Sök på lillåskolan på youtube.

Då kommer det upp två videos, då trycker ni på den första.

Den har jag och tre till gjort. Vi gjorde den antingen i lekis elr ettan cx

Aja, jag ska nog handla i dag o.o Kanske några julklappar eller hårspännen.

Jag har väldigt mke paket under granen :) Jag anar nog vad som ligger

i en av dem HAHHAHAHHA XD JAG ÄR TRÖTT! bAJJ.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 21 december 2012 14:10

Jag har satt på mig mina lösnaglar, de är skita svårt att skriva.

Dettta inlägg tar en stund att skriva x33 Men det är julafton om ½

dag.  Det är Väldigt många julklappar under min julgran. ( Vi har äkta gran cx)

 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 20 december 2012 16:56

1. JAG ÄLSKAR JULEN x33

2. jag är beroende av toast med ost och skinka xD

3. Jag har aldrig i hela mitt liv ätit kinamat ._. Vilket de flesta i min klass har gjort.

4. Jag ÄLSKAR värkligen kebabrätter-

5. Jag känner min annorlunda väldigt ofta. D:<

6. jag älskar att pyssla :'3

7. min favoritartist är Justin Drew Bieber ♥ x3

8.jag tycker att årets julklander är ganska dålig ._.

9. Jag älskar snö  :') Den är typ så fluffish xD

10. Jag har aldrig varit i Japan. ( MEN VIIIIIIIIILLLLLLLLLLLL x3 ♥♥♥)

11. På Rinmaru Oshare Kei så heter Jag NekoCrazey

12. Min Favorit förg är lila typ blå x3

13. Jag suger på SingStar x'''D

14. Jag älskar Kalle Anka u__u

15. Jag älskar julpogram ( särskilt: Kalle anka, Jul Med Ernst :)

16. Ibland vågar jag inte vara mej själv :c

17. Jag älskar Fanta Exotic och Sprite c:

 18. jag har aldrig fuskat på något prov. NONONOOO

19. jag är seriöst beroende av julen c:



Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards