♥Lollipop♥

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 januari 2013 19:03

Saker jag nt gillar:

NÄr någon är kaxig.

När någon kittlar en när man säger nej, jag är känslig så ibland känns det som om dom nyps. ;_;

Sånna som förolämpar mina idoler och intressen.

När ngn ljuger.

När någon säger ngt och sen kanske det inte blir så. ( asså när någon nt håller de den lovat)

jag hatar seröst: sepnat, potatismos, köttbullar och champinjoner .__________.

jag gillar inte hästar ( only unicrons)

jag hatar att städa, i bland äre kul när man hittar borttappade saker. c:


Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 januari 2013 18:43

Lite chill chill nurå :)

Taggad för i morrn. Badhus med bästarna ;')

Just nu chillar man framför datan och teven med chips och lite annat gottis cx

Seriöst en kille i min klass e helt muppad på kik. För en stund sen skickade han massa

bokstäver och jag bah ömm.. Hahah xD Aja i skolan vare kul.typ vi pysslade.

det var tacos i skolan ._. Njah ganska gott x.x Ja, just det fortsätt bomba med frågor till frågestunden.

Ställ knasiga frågor och det ni undrar. Yepp Herrå! :'D

 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 januari 2013 16:20

DEN AVSLUTAS JU PÅ SÖNDAG! C:

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards