♥Lollipop♥

Alla inlägg under januari 2013

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 januari 2013 18:43

Lite chill chill nurå :)

Taggad för i morrn. Badhus med bästarna ;')

Just nu chillar man framför datan och teven med chips och lite annat gottis cx

Seriöst en kille i min klass e helt muppad på kik. För en stund sen skickade han massa

bokstäver och jag bah ömm.. Hahah xD Aja i skolan vare kul.typ vi pysslade.

det var tacos i skolan ._. Njah ganska gott x.x Ja, just det fortsätt bomba med frågor till frågestunden.

Ställ knasiga frågor och det ni undrar. Yepp Herrå! :'D

 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 januari 2013 16:20

DEN AVSLUTAS JU PÅ SÖNDAG! C:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 januari 2013 20:21

ASSÅ SHIT! YOHIO VAR MED PÅ LILLA AKTUELLT ELR DE SA NGT OM HONOM OCH SEN SA DE

ATT HAN SKA VARA MED PÅ MELODIFESTIVALEN! OMFG FUCK :'D BLEV JÄTTE CHOCKAD MEN

ENDÅ SKITGLAD! YEAAAHHHHHHH XDD

♥♥♥


Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 januari 2013 20:15

Snälla spamma in med fler frågor!! snälla c:

Frågestunden avslutas ju på söndag så ni har ganska god tid på er :D

Skolan var väl okej. Andra klassen bjöd in oss på en historisk teater om historia. (svensk historia)

Vi trodde de skulle ta en kvart typ med vi satt där och kollade i en timme- ;_;

Vi skulle egentligen pyssla men vi hann nt. Aja, vi ska göra de imorgon ist.

Men teater var ganska bra.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 16 januari 2013 19:02

ja, som sagt jag ska ha frågestund! Den avslutas på söndag c:

Snälla fråga på! Blir glad dåe c:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 14 januari 2013 18:59

Hej. Jag har ätit våfflor c:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 13 januari 2013 12:05

Gillar du gurka? Ja, c:

vad har du gjort denna helg? Har haft ont i magen :c

Gillar du msp? Njae ._.

Favorit låt? Bangarang och all around the world med JB.

kaffe/te? Te xD

Simpson/family guy? Family guy :')

Är du känslig? Ja, ganska "-.- Vill int va de.

vad heter du på kik? Paipi001

Vad heter du på instagram? Foreverkawaiilover

Är du pigg just nu? Nae ;'o

Hund/katt? Katt♥

Favorit djur? Katt, enhörning tror jag o.e


Ehh årkar inte mer just nu, fortsätter sen tor jag c:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 11 januari 2013 20:25

Sitter här och äter choklad i min ensamhet.

Please kik me: Paipi001

Jag har varit med två kompisar idaah c:

Det var kuuligt. Fast inte när vi åkte pulka och man flög av :c

Please följ mej på instagram: ForeverKawaiiLover

Jag har ingen profilbild ännu ewe

Yesyes, jag vet att jag inte har bloggat, men blogglusten

gick sin väg -_- Jag fick "1" komentar, och blev jätte glad.

Om jag får tio komentarer undar hur glad jag blir dåe? Lol nejmen, jomen.

 

Fuc* yes, i have so boring. Soon, very soon i gonna kill

my chips. C': Hehem. Gåd najt. (ska INTE sova ännu)

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards