♥Lollipop♥

Alla inlägg under februari 2013

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 25 februari 2013 12:08

nu ska jag blogga normlat igen wihuuuuu c:

Aja jag har sportlov nu :D

Men jag har tråkigt :c


Av FreakyNeko -NekoFreaky - 24 februari 2013 11:39

Jag har inte bloggat för jag vet inte vad jag ska blogga om~
Komentera och säg vad som skulle kunna göra min blogg roligare ~

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 22 februari 2013 18:11

Vad gör du just nu?: Lyssnar på musik ._.

sover du med dina örhängen?: Vafan? Ja konstig fråga c:

Gillar du kesha?: Njah cx

Favoritfärg?: Pastelfärger.

spelar du msp?: Njaeh :s

 Asså detta är svaren på dina fågor c: Vem du en är.

(Har raderat henne från kik :s Srry men jag känner na int )

yeeeeep.

Ni får gärna kolla in denna blogg: www.nattstad.se/milla.forsberg

Känner henne irl så ja..c:

HAHHAHAHAHAHHA JAG HAR SÅ TRÅKIGT SÅ JAG TVINGAR FRAM ETT

LEENDE :C KIKA MEJ: PAIPI00

ELLER FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM: fOREVERKAWAIILOVER

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 20 februari 2013 18:53

Jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag har ingen data x__z

Och det är VÄLDIGT störande. Jag är ganska aktiv på instagram: ForeverKawaiiLover

Kik: Theforeveralonegirl Men jag ska byta namn o.e

Min dag var okeh. Vi hade riluftsdag c: Pimlade, men FRÖS SÅ IN I REGNBÅGSLANDET
SÅ DET GÅR INTE ATT FÖRSTA ;w; aja byeee amigoosss :'D

yes

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 februari 2013 17:03

Nu sitter man och färgar sliingor :D

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 16 februari 2013 18:36

Blev ju trött på den gammla x'D Bara så ni vet, så är jag J*VLIGT avis på er som ska

åp närcon e.e

Snälla skriv en komentar c:

Följ mej på instagram: Foreverkawaiilover :p

Okej hejdå Bjuder på bilder :')

                                       

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 15 februari 2013 19:18

Srry att jag inte har bloggat men min dator e crazy så ja. :c lol merp.

jag är besatt av seike nurå :D Haha lol rekomenderar denna låt: No Escape

Glad alla hjärtansdag c: Ja, det var igår med endå ♥

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 12 februari 2013 15:01

Ensam. Känner mig otroligt ensam. Jag vill ha en vän c:
Asså jag har massa vänner men jag menar en vän som är som mig typ.samma intressen. Asså alla häst tjejer har ju varandra och prata med om hästar...

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards