♥Lollipop♥

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

OBS! Frågestund!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 26 februari 2013 09:28

Hej, ni som vill fortsätta läsa min blogg måste läsa detta:

Jag kommer ikväll att byta bloggadress till: KawaiiBonBon.bloggplatsen.se

Skriver ni fula komentarer så blockerar jag era ip-adresser så ni inte kan

kolla på bloggen längre ._.

Ingen får gästblogga! Vill inte ge ut  mitt lösenord!


Ja, om ni vill få eran blogg länkad i mina länkar så kan ni bara skriva det i gen komentar :D


Jag tänkte att ha en frågestund igen c:

Ställ era frågor och frågestunden avslutas imorgon :D

ställ vilken fråga som hälst cx  


 
 
Muppen från kik

Muppen från kik

26 februari 2013 09:36

1. korv eller mos
2. vad hatar du
3.är du en tjej eller kille
4. hål i öronen?
hund eller katt?
har du en one piece

Snällaa svara :)

http://vadäredetta

FreakyNeko -NekoFreaky

27 februari 2013 12:05

;)

 
swag

swag

26 februari 2013 14:29

vad heter du på msp?
Har du rinmaru?
Hur många barn vill du ha när du blir vuxen?
Är du singel?
har du instagram?
Favorit pony i mlp?
Gillar du hello kitty
har du varit på närcon
gillar du naruto?
manga eller anime
favorit vocaloid?
gillar du dragonball?
favoritfärger/färg?
tv eller dator?
favoritårstid?
gillar du hästar eller att rida?
gillar du misslisibell?
när blir du arg?

http://swaggiecookie.blogg.se/cookie

FreakyNeko -NekoFreaky

27 februari 2013 12:05

wehhooo de e najjsigt med alla frågor tack ;)

 
marsipanskruven

marsipanskruven

26 februari 2013 14:32

silver/guld?
gillar du grisar
gillar du lolita?
Vad betyder kawaii?

http://mallan.devote/mallan

FreakyNeko -NekoFreaky

27 februari 2013 12:05

Tackski ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 maj 2013 20:53

JAAPP, KANSKE BLOGGAR NÅN GÅNG, VET ICKE

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 maj 2013 22:23

Okej robins låt är väl ändå rätt bra.. men han ör ingen som jag gillar så speciellt mycket...

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 14 maj 2013 19:13

Wtf!? mwoha jag har tråkigt ;_; Har ni hört att sjukt många har börjat äta insekter..:O Typ, afrika o.o vem vet kanske i sverige oxå :o NEJ FYFAN ;_; JAG KOMEMR SKÄMMAS IHJÄL .. NÄR EUROVISION SONG CONTEST BÖRJAR ,_, AJ DÅNT LAJK RÅBIN STJURN...

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 8 maj 2013 17:40

Det är jätte umg super hottie varmt ute, men jag fryser. okej igår och dan innan var det azum grymt varmt. jag drack ngt 24/7 HAHAaha ignore me please, i'm so stuped D: Fråga nåt på ask.fm! ask.fm/kawaiibonbon jepp, foreverkawaiilover he...

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards