♥Lollipop♥

Alla inlägg under november 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 22 november 2012 20:14

Azzå jag vill bara blogga typ hela tiden nu :P Jag försöker komma på julklappar :D Mamma och pappa har jag redan köpt en men de ska få fler osv.   Och jag har typ ritat hela kvällen u.u Ruuligt :'D Jag vet iaf vad jag ska ge till min bäste friende xD (tror jag iaf) Ha en bra kväll om jag int bloggar sen då :o

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 22 november 2012 13:11

asså hej jag vet att jag inte har bloggat ;'( Min data e pajj. Så jag bloggar när jag har tillgång till en dator c:

Jag e så fucking ledsen xc ni kanske tycker att jag är oseriös med bloggen T.T menmen..i dag har vi haft friluftsdag ._.

jag bowlade och åkte skridskor :D Najjsigt men jag känner mig som en sphagetti o_o ap ont i benen :P bloggar typ kl: 19.00 om jag kan  

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 12 november 2012 16:33

                                                  
GAAH JAG VILL HA EN FUCKING KRAM NUUE! :'O

                                        JAG INSÅG OXÅ ATT JAG SKRIVIT FEL I DET FÖRRA INLÄGGET!

                              DET SKA STÅ BLÅ ISTÄLLET FÄR BÖÄ ;'/ FYFAN KRAMA MEJJ NU!

                                        VAD VÄNTAR DU PÅ? KRAMA PÅ C': MEHE <3 JAG BRUKAR

                               INT GÖRA SÅNNA HJÄRTAN FÖR ATT JAG IRL TKR ATT DE ÄR FUULA O.O

                             MEN JAG VAR TVUNGEN ATT GÖRA ETT SÅNT..LÅTER JAG DEPRIMERAD?

                                  VAVAVAVAVVAVAVAV TKR DU DE SÅ TAREJJ I BAKEN! :'D HAHA NEJMEN.

                                   NGN SOM VILL CHATTELI CHATTA PÅ MSP? JAG HAR TRÅKIGT IRL DE E

                                  DARFÖR JAG VILL DEEE >:OKEJ BYE! SKA KOLLA OM MIN BÄZZA

                                    PÅ MSP ÄR INNE :)

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 12 november 2012 16:24

                                         HaHa random rubrik :'3 I daah var det äcklig

                             mat i skolan :P Vår lärare var sjuk ._. Våpr mattelärare var också

                        borta så vi hade typ en hårdrocks kille som vikarie OH YEAH x'D

                        Mwhihihi, längtar till julen :o Och julmarknaden Q.Q dåe ska jag köpa en

                               böå peruk :D Då ska jag vara Lolita OwO Men hej dåe

                          

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 11 november 2012 10:25

                                            

                               Sjukt taskigt ;( Azåå jag får komentarer irl om att jag fortfarande spelar msp.

                          MEN VAFAN! de e inte ditt liv! Jag vet att många har slutat men jag tycker fortfarande om att

                      spela det ;'3 Bara för att "DU" har slutat och tycker att det är tråkigt så tycker inte jag det ._.

                        Okej? Ushh jag har tuggat minst 20 tuggumin denna morgon X)

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 9 november 2012 19:39

                                                  
      

                                åååhhh azzå min tand delade sig på mitten för typ en månad sen

                                                  för att det håller på att komma en nya tand under ._.

                                       nu sitter en av delarna skit lösa och jag vill ha bort den men jag vill

                                inte draaaa!! X"( UGH..Har ngn lust att chatteli chatta på msp?

                                        jag kar lixom inge annat och gö vettni E_E HeHe Försten

                                  så blev jag jätte gla i dah när jag logga in på bloggen: EN komentar

                              haha tack, tack,!Föresten ni som gillar 1D ni ska veta att liam e min :)

                               HaHa Jaja och min bäzzaz oxå :D Han ska gifta sig med öss ._.

                              nejmen, jomen öhh  Föresten så längtar jag till jul sjukt mke ;D

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 9 november 2012 15:55

HÖÖHOO JAG HAR ÄTIT MER EN 11 STOOORRA TUGGUMMIN NUE XD

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 9 november 2012 14:05

Aa som sagt var det en ganska rolig dag förutom att jag frös arslet av mig ._. Vi skulle ha inne gympa men vi skulle visst ut i skogen och baka pinnbröd ;_; Tur som det var så var det ju väldigt gott 8D Jag fick typ alltid röken i ansiktet vart jag än stog ;_;   Och jag tuggar gottigt tuggummi nue ;"3

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards