♥Lollipop♥

Alla inlägg den 7 november 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 7 november 2012 17:09

Mjöl, ett sånt kuuligt namn Owo eller ord ;"3 JAg har såå tråkigt så jag tror att jag ska göra läxan nue c: elr kanske rita ngt ;"D YAY x.x nooo i morgon ska jag bada! Viiillll innnttteee Q.Q Just de i dag på den första rasten så satt jag och min kompsi och gjorde ***** i skogen c: NEJ FÖRFAN misstolka inte nu vi gjorde inte det ni tror utan vi typ snarare lekte en grej haha tänker int säga de e inte normalt vettni ._. Aja iaf vi skulle ju gå till bibblan diirekt efter rasten men vi gick visst 1min före, sedan hörde vi ngn ropa och de va en i klassen och hon baah: VI SKA GÅ NU SKYNDA NU MÅSTE VI VÄNTA PÅ ER FYFAN.. Nejdå de sista sa hon int. Vi sprang in och hämta våra väskor som galningar!!!! Gissa om man fick ont i halsen ._. Men nu ska jag chilla Q.Q  

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 7 november 2012 14:34

Såhär såg min jobbiga dag ut:

1.matråd och göra klart häften och så i skolan

2.rast

3.gå till bibblan med klassen 8D Jag låna typ manga böcker och hur man teckanr manga. Azzå en sån Bok, jag e ju inte så ba på de ._.

4. Lunch (kalops) (stavning)

5.Bild, men en grym bildlärare 8D Sen gick jag till lidl och sen hem OwO

Trökig dah enligt mig >:

 

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards