♥Lollipop♥

Alla inlägg den 2 november 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 2 november 2012 17:36

Namn: OHOHo ja du,

ålder: Iaf under 13, nejmen jag e inte 9 (äldre)

Favvo färg: Blå,turkos.

intressen: anime,manga,rita,pyssla :D

Godis/glass?: OwO en klurig en, båda c:

rosa/röd: rosaa

är ditt rum stort?: jaoww,det får fortfarande plats 12 elefanter ._.

Bloggar du läser: Meoow: Nekomimichan.bloggplatsen.se, kokorochan.blogg.se, amiee.blogg.se fler men de e så många!

hello kitty/ my little ponny?: Hello kitty >;D

svart/vit?: svart

sommar/ vinter?: UGH svår fråga, men båda :F

Favorit vocaloid?: Hatsune miku och kisshu >:D

teto/miku?: ahh svårt..men miku..älskar teto oxå X)

favvo anime?: ohh, många, vet inte riktigt ^^

Kina/japan?: JAPAAAN! ^^

Ledsen/glad?: GLAD XD

hund/Katt?: katt ^^♥

brukar du ha fler en ett armband?: Ja typ alltid X)

brukar du ha fler en ett hårspänne?: Jao,typ alltid :D

singel?: yes X(


Av FreakyNeko -NekoFreaky - 2 november 2012 17:11

Nu e jag väldigt trött och väldigt käääär ♥ Jag har precis varit på badhuset, och där såg jag min blivande kärlek HaHa xD

Nejmen jag gillar honom! elr väldigt mke faktiskt. Jag bloggar jämt om random saker...;"3 Nöff nöff >:D Jag ska rita lite och så nue bye bye >;"3

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards