♥Lollipop♥

Alla inlägg den 30 november 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 november 2012 21:11

det är ngt fel med datan så paint funkar nt men..

så jag kan int göra en ny header xc för nöja mig med

denna så länge :D Såg på nellys blogg lite  tidsfördriv så varseogda: P.s hennes blogg heter Nekomimichan.bloggplatsen.se

har du haft öroninflamation?: Ja 8c Inte kul alls D:

är du efterbliven?: Ibland xD

favorit pogram?: Öm, typ simpson elr family guy :D

påsk/jul/pingst?: JUL! sen påsk. Vet inte ens vad pingst är O.e

Smikar du dig?: Asså, nej ibland mascara elr lite ögonskugga. Lite grann c8

Läsk/saft?: OMG, nejmen båda men jag gillar oxå juice O.o

skulle du kunna laga en bil?: omg, nej!

Rosa/blå?: blå

Hål i läppen elr ögonbrynet? Du måste välja ngn!: Aja, egentligen ingen men..läppen då >:

Har du suttit i färngelse?: NEEH!

favorit artist?: Beyonce, justin bieber <33

är du muslim?: Oh, nej u_u

Gillar du williams lista?: OMG JAA!

manga/barbie?: det vet ni! Barbie!  :D NEEJMEN MANGA C8

japan/kines?: japan o.o

riktiga blommar/plast blommor?: riktiga ;)

Vinet elr sommar?: vinter tror jag..

Lady gaga?: asså nej, förut. när jag gick i tvåan och neråt, kanske i trean tillumed! :o

Hej/hej då?: Hej

Kram/puss?: kram


Aja kanske fortsätter med detta i mörrön :)

:_:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 november 2012 18:08

                                             OMFG! HAN VAR HÄR! OHH GUD!

                                       JAG FATTAR INTE ATT HAN VAR HÄR! OMGGG!

                                      YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY

                                   UHU. P.s jag pratar inte om tomten xD

oh

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 30 november 2012 17:56

fullt,över allt! Med bara vit fluffig snöö c8 det är snöstorm :P

JaJa det är minst tre decimeter snöö och det slutar inte heller x)

jo, föresten så längtar jag till jul så fucking mke :D

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards