♥Lollipop♥

Alla inlägg under november 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 november 2012 17:15

Det är ungefär 3,2 veckor kvar till jullov cx Men asså jag får typ inte träffa min bäzza EwE Jag brukar asså int va men skolklassvänner LOL xD På jullovet ._. Azzå om ni vill ha en header så kan ni komentera detta inlägg ;) Kostar "INGET"

:p Men ni får säga vad den ska handla om typ 0__0 Aja veet, min e int snygg ._. Jag ska göra en julheader xD (om jag årkar) SNAAART ska vi julpyssla i klassrummet u.u På lucia den 13 december kan ni kolla på barnkanalen kl:18.30 på kvällen cx Då kommer min frökens dotter lisa vara med på barn på sjukhus :D ( hon har cancer :C) Men hon blir bättre :p

 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 november 2012 15:09

skolan har väl varit okääj cx Majj kompis är här och snart kommer en till o.e  

Hej

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 27 november 2012 15:05

Bloggar från bäzzans mobil ;)

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 24 november 2012 09:21

                                                 Msp har blivit tråkiigt 8c Förutom mah little

                                      family c8 Ska ha lite fråge svar grejj c8

Favvo färg: Lila,blå

Favvo  djur: Katt^^

Skridskor/skidor: Skridskor (jag suger på båda c8)

vocaloid: Miku c:

Godis/glass: Glass (jag tror att jag har svarat på detta förut Hmm c;)

Cola/fanta: Bådaa :PP

  :   

Film/serier: Serier

Har du stort rum?: Jaao det får plats 12 elefanter xD

Gillar/ älskar att blogga?: ÄLSKAR <3


Okej här kommer några bloggar jag läser:

Amiee.blogg.se

Tildesahlen.blogg.se/tildesahlen/

Nekomimichan.bloggplatsen.se

Soraya-chan.bloggplatsen.se

kokorochan.blogg.se


Ja, det är många fler, men tog upp de viktigaste c8



c8

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 24 november 2012 08:56

                                               MEN! Jag har blivit beroende av denna smiley c8  

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 november 2012 21:02

                                                Ohh herregud c8 Min längtan till julen är för

                                      hdjsklndhubferj stark :c HaHa omg när jag skulle handla

                                            då gick jag förbi lägenheter och gissa vad jag såg c8

                                        De hade JULGRAN OMFG c: Redan? ledsen om ngn av er

                                            har de..jag menar inget illa liksom :'o MenMen.

                                              OH NOO min cola tog slut '._. Ja, detta måste

                                                  vara min olycksdag 8c Först så snubblade jag i skolan

                                               typ ofnjfhhfegbbh gånger, sen spillde jag ALLA chipsen

                                          på golvet och nu..slog jag i tån i skrivbordet x_x Men herregud..

                                          olyckor låt mejj vaa c8

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 23 november 2012 15:03

                                          Meeeooowww :p ugh gud vad jag har tråkiigt ._.

                                Äter isglass, läsaer bloggar usch vad tråkiga saker jaah göre u.u

                                    typ ingen av er vet hur jag ser ut irl Men ni ska veta att jag

                            "typ" är en helt normal tjej :) Bajj, ska göra halsband :'D

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards