♥Lollipop♥

Alla inlägg under oktober 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 20 oktober 2012 19:09

Såhär ser jag ut typ just nue xD

 

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLO XD men han/hon va gullig i alla fall c: Tack ni som stöttar mig! Eftersom det finns idioter

som besöker min blogg   JAja, föresten, här kmr svaret på peruk färgen xD: BBBLLÅÅÅ ^w^

mwhihihihihi förbereder mah haloween kostym inför haloween fast de e typ 11 dagar kvar OwO

Komentera detta inlägg eller som fråga : vad ska du vara på haloween? det vill jag veta c:

TROLOLOLOLOLOLOLO har jäwligt tråkiigt...uhu har läxor över helgen :B -FUUUUUUUUUUU-

Ja, ni som undrar om jag klär mig kawaii svaret är: Ja lite grann men jag kommer se ut som en kawaii julgran

när jag får peruken xD Hare gött igelkött! :)

xD

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 20 oktober 2012 11:56

Typ så här ser jag ut när jag sitter vid datan ;)

 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 19 oktober 2012 15:16

Skulle jag kanske göra en bild bomb? AJA inte nu ..Min kompis begravning i dahh..gick inte..ville inte.. aja vare goda och smaka på bilderna xD  


Det är nytt tema på msp ._. inte världens bästa men det var kuuligt att de va gangnamn stylee xD


   


                           Sår här ser den nya msp bakgrunden ut ! Den va najjsigt c: känner mig hemma xD


Denna bilden sa röra på sig menmen. hoppas hoppas att den göre de e så snyggt dåe xD

   

Denna sötnowsen vill jaaa haaaaa xD OBS! KOMENTERA ELR STÄLL FRÅGA OM DET ÄR NGN SOM HAR DEN ELR SKA VA BLACK LOLITA PÅ HALOWEEN! C:

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 oktober 2012 15:53

 


                                             Läbbigt...Aja ;P bli vän med mig på msp c: heter tugba.123

HEJ

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 18 oktober 2012 15:22

 

Har varit sjuk..;C Men ska nog till skolan imorrn ._. Usch..Menmen

Ny header kanske inte världens snyggaste men jag har den under hösten ;) elr så

kanske jag byter tidigare jag venne ._.

Föresten enligt mig så e msp mke snöggare med den där haloween grejjen xD

Baya Baya!

 

._.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 oktober 2012 11:18

Jo, hej igen c: nni som har typ kawaii elr coola bloggarkomentera detta inlägg om eran blogg! vill se dee..helst blogg.se men bloggplatsen.segår likaa braigt C:

._.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 oktober 2012 11:18

Jo, hej igen c: nni som har typ kawaii elr coola bloggarkomentera detta inlägg om eran blogg! vill se dee..helst blogg.se men bloggplatsen.segår likaa braigt C:

;)

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 oktober 2012 11:14

Moshi, moshi vänner c: snart äre ju julmarknad XD och jag ska köpa en peruk ;_; en blå elr rosa? blir nog blå OwO JA blå c: min kompiss kanske óxå skulle köpppaaa en :S HON FÅR INTE KÖPA EN LIKA SOM MAJJ! vill inte se ut som henne uhu ._.

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards