♥Lollipop♥

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 5 oktober 2012 21:21

                                                  
hej. Jag har en ny header. Ni får tycka att den är ful.

                                                  
         ja för det är den. Aa, och där satt jag i skolan

                                                i dag och dag drömde. Sen när fröken fråga om jag ville ha hjälp

                                          vilket jag inte vill ha då jag baah va? Men förstår du hur man ska göra?

                                               Jag: Aa det är fakstiskt ganska lätt c: Vilket jag igentlingen inte tyckte..0..0

                                           Men men där satt man och gapa på lektionen som inte var så kulig D:    


                                       Ignorera den gula smala saken på sidan av bilden men natto natti c:   FUUUCCKKKK fel bild! IGNORERA DETNNA OVANFÖR D: TA DEN NEDANFÖR I STÄLLET! C: GOD NATT! :D    

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 5 oktober 2012 19:37

Skolfoto nästa vecka...o.o Vad ska man ha på dig? #u# vet inte. Jag vill ha saker som jag inte får, uhu vad negativ jag låter ... Har inte lagt ut bilder på länge men ska deee snart xD Baaaj Baaaaj

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 5 oktober 2012 07:24

vill ha en vän. Jag har massa vänner men nästan ingen gillar sånt som jag gillar typ kawaii ;3

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards