♥Lollipop♥

Alla inlägg den 17 oktober 2012

._.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 oktober 2012 11:18

Jo, hej igen c: nni som har typ kawaii elr coola bloggarkomentera detta inlägg om eran blogg! vill se dee..helst blogg.se men bloggplatsen.segår likaa braigt C:

._.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 oktober 2012 11:18

Jo, hej igen c: nni som har typ kawaii elr coola bloggarkomentera detta inlägg om eran blogg! vill se dee..helst blogg.se men bloggplatsen.segår likaa braigt C:

;)

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 oktober 2012 11:14

Moshi, moshi vänner c: snart äre ju julmarknad XD och jag ska köpa en peruk ;_; en blå elr rosa? blir nog blå OwO JA blå c: min kompiss kanske óxå skulle köpppaaa en :S HON FÅR INTE KÖPA EN LIKA SOM MAJJ! vill inte se ut som henne uhu ._.

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 oktober 2012 07:39

      Kolla bilden ovanför! Gör dina ögon smala och kolla på bilden xD                                                

                            -I am sick today- Vilket jag inte vill vara.Ont i halsen och huvudet.

                                  Bara så ni vet, det är OLAGLIT att ta saker från mah blogg.

                        tur som de e så går det nt c: YAY, snart äre haloween mwhihihi     

                                jag ska vara black lolita tror jag..;)  


              KOlla denna bild nedanför.. prickar överallt! men chisa med ögonen som en kines..och vad ser ni?

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 17 oktober 2012 07:39

      Kolla bilden ovanför! Gör dina ögon smala och kolla på bilden xD                                                

                            -I am sick today- Vilket jag inte vill vara.Ont i halsen och huvudet.

                                  Bara så ni vet, det är OLAGLIT att ta saker från mah blogg.

                        tur som de e så går det nt c: YAY, snart äre haloween mwhihihi     

                                jag ska vara black lolita tror jag..;)  


              KOlla denna bild nedanför.. prickar överallt! men chisa med ögonen som en kines..och vad ser ni?

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards