♥Lollipop♥

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 31 oktober 2012 08:44

                                                

                      I går köpte jag kawaii lösnaglar   Och i dag ska jag gå bus elr godis xD

                                       ska bli kul :D Just det jag har oxå fått en rosa,svart,vit datastol c:

                          HeHe..Just nu är det typ 6 minusgrader! Brrrrr...kallt.  

                                           Gaah jag är så sugen på godis! Mmm godis...

                                HaHa xD Jag har tråkigt..Det kanske tillumed märks.

                                 Snart är det jul! Elr det är mer en än månad iaf men endå.

                           Åhh nu börjar jag snacka om random saker igen  

                              Blööh, okej nu ska ni få en liten bildspam:

     

     


                            HaHa random bilder typ..XD

                           hej då! Ha en bra dag!

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 31 oktober 2012 08:31

ja jag ska göra om bloggen lite c: ni får helst enkelt vänta och se! Ha en bra dag! föresten ska ni gå bus elr godis kanske?  

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards