♥Lollipop♥

Alla inlägg den 3 april 2013

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 3 april 2013 20:31

Jag vet inte vad jag menade med rubriken men det lät fint, okok

Http://ask.fm/kawaiibonbon Gå in och fråga mig nåt på ask.fm Länken står där <-------------------------------------

------------------>http://ask.fm/kawaiibonbon

Heh, skrev det again c:

 

Av FreakyNeko -NekoFreaky - 3 april 2013 11:55

Jag har grymt tråkigt så det får blir en sånhär igen C:


Favoritland?: JAPAN, JAG TRODDE ATT ALLA VISSTE DET VID DET HÄR LAGET O.e

stad?: Tokyo c:

färg?: Rosa, mintgrön och blå ^^

sminkar du dig?: Ameh, vafan, jag är ingen topmodel SVERIGE precis, men ja, typ maskara äre ända ._.

Vart föddes du?: På ett sjukhus..:c (sjukhus är läskiga :c)

ett ord som du säger varje dag?: Mupp och va

har du en kigurumi?: Nääj :c

är du fjortis?: Wtf?: NOOO

spelar du msp?: NOOO

Gillar du Misslisibell?: ÅEHH, jag har fått den frågan "100" gånger typ, och svaret är: Jag har inget emot henne

men jag är värkligen inte hennes fan .

Har du videofyme?: Ja fast jag lägger bara ut random videos HAHHAHAHA vafan :D

Favorit tv pogram?: Kollar knappt på tv längre..o.o

favorit film?: Titanic Cx Fast ja anime oxå, men ja, ni fattar

gillar du ostbågar?: UÄÄAAAHHEHHH NOOOOOOÄÄÄÄJJJJ (nej)

favorit i 1D?: INGEN FÖÖRFAN

favorti i seremedy?: Yohio, Seike ♥

Kan du dansa ballet?: Nej o.o

gillar du reklam?: NÄÄHH ;_;

Favoritsmink märke?: Uhh, jag bryr mig inte

gillar du norge?: Vänne

gillar du naruto?: mm c:

Säg en mening: Jag har en liten trut men stora ord c:

vad vare där för mening?: HAHAHA INTE FAN VETTJA

Presentation


Hur hittade du hit? ^u^
Instagram: ForeverkawaiiLover
http://ask.fm/kawaiibonbon

Jaru vi ses c:

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Kik

På kik så heter jag Paipi001

om ni undrar c:

Rinmaru

rinmaru.se

Ovido - Quiz & Flashcards